Abonnementsbetingelser

Sådan fungerer dit abonnement:

  1. Som abonnement får du tilsendt magasinet, når det bliver udgivet. Abonnementstilbuddene gælder ikke i Grønland, i udlandet eller på Færøerne. Der tages forbehold for pris-, moms- og portoændringer samt ændringer af abonnementsbetingelserne.
  2. Dit abonnement løber, indtil det opsiges, dog altid til udgangen af den abonnementsperiode, du har betalt for. Har du købt et abonnement for et år, som du opsiger midt i perioden, så løber dette altså indtil alle otte magasiner i årsabonnementet er leveret. Dit abonnement bliver automatisk fornyet for en ny 12 måneders abonnementsperiode, medmindre du forinden har opsagt dit abonnement rettidigt.  
  3. Ønsker du at opsige dit abonnement, skal din opsigelse være os i hænde senest 30 dage inden din abonnementsperiode udløber.
  4. Returnering af blade eller nægtet modtagelse af blade overfor distributøren fritager ikke for betaling af allerede udsendte blade.
  5. Du har 14 dages fortrydelsesret på dit køb. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget dit første magasin. Ønsker du at fortryde aftalen, skal du underrette OTW om, at du har fortrudt aftalen enten på mail eller telefon ved at kontakte kundeservice på: 70 20 53 64 eller ved at skrive til os på arbejdsmiljo@repiit.com


Betaling af abonnement ved automatisk kortbetaling:
Dit betalingskort bliver trukket ved bestilling af dit abonnement og derefter igen ved den automatiske fornyelse af hver ny abonnementsperiode.

Automatisk kortbetaling er en gratis betalingsløsning (0 kr./mdr.)

Du kan afvise en betaling eller gøre indsigelse ved at kontakte vores kundeservice på 70 20 53 64. Dette skal ske senest hverdagen før betalingsdatoen.

Dine kortoplysninger bliver i tilmeldingsperioden udelukkende opbevaret af NETS, som er en dansk betalingsformidler. Alle informationer sendes sikkert (SSL-krypteret).

Kundeservice kan kontaktes på:

Magasinet Arbejdsmiljø
c/o Repiit A/S
Albuen 23
6000 Kolding
Tlf: 70 20 53 64- Mandag-torsdag 09.00-15.00, fredag 12.00-15.00.
arbejdsmiljo@repiit.com


Betaling:
Magasinet Arbejdsmiljø modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, og Mastercard.

Alle beløb er i danske kroner og er inkl. moms.

Magasinet Arbejdsmiljø bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL
(Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering:
Magasinet Arbejdsmiljø leverer den kommende udgave efter bestilling af abonnement. Der udkommer 8
udgaver årligt.

Reklamationsret:
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale
og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet/ydelsen.

Magasinet Arbejdsmiljø vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion:
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret:
Der gives 14 dages fuld returret.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager bekræftelsen på bestillingen, og magasinet ikke er sendt
afsted.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet, og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter
returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på arbejdsmiljo@repiit.com. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom
på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over det købte magasin, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online
klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: udogse@repiit.com