Ni gode råd til at styrke medarbejdernes trivsel

TEMA: Efter corona 6. maj 2021 - 2 min læsetid
This describes the image
Foto: Ulrik Jantzen
  • Hjemmesiden coronatrivsel.dk indeholder en række gode råd til at understøtte et godt arbejdsmiljø under coronakrisen. Her er gode råd til lederen, som møder på arbejde.

  1. Arbejd med metoder til at styrke din relation til medarbejderne. En stærk relation gør det nemmere for både dig og dine medarbejdere at tale om mistrivsel i forbindelse med coronakrisen. En tillidsfuld og respektfuld relation gør det nemmere for medarbejderne at åbne op om trivselsproblemer.
     
  2. Mærk efter, om der er brug for, at du spørger ind til dine medarbejderes private situation (for eksempel sårbare pårørende), og få indsigt i, om der er brug for, at du tager nogle individuelle hensyn.
     
Få adgang til alle artikler.
Prøv det gratis i 30 dage
Efter endt prøveperiode 2,18./pr. dag

Allerede medlem? Log ind

Opdateret 18. jul 2021